Föör längesen

Oj hoppsan nu var det ett tag sen jag var inne här. Har jobbat mycket på senaste tiden och har liksom glömt bort lilla bloggen..tokigt. Just för tillfället sitter jag och har lunchrast...ja ni läste rätt. Idag blev det så att min lunch blev klockan 15.20, då man egentligen borde ta sin eftermiddagsfika i princip. Det blev så sent för att Felix på jobbet skulle äta före mig och precis innan han skulle iväg fick han en kund som han hjälpte i sisådär en halvtimme och ja..då förstår ni själva att även min lunch blev framflyttad. Sen när jag väl skulle få äta så hade jag en kund som provade en miljon skor och inte kunde bestämma sig. Söt tant men lite enerverande när hungern började komma krypande. Jaja sånt händer och jag lever än och har nu äntligen fått i mig lite mat i magen..gott!
 
Annars har jag bara en jobbdag kvar imorgon innan jag har semester i 10 dagar!!! Det ska bli otroligt skönt! Tråkigt bara att alla verkar åka ifrån Kristinehamn när jag kommer dit i princip, men det går ju inte att göra så mycket åt. Det blir bra oavsett men jag ska försöka hinna träffa så många som möjligt på den korta tiden som jag blir "hemma" iaf. Det där tycker jag är svårt för Kristinehamn kommer alltid vara hemma för mig, men samtidigt har jag ett nytt hem..så..när jag säger jag ska hem så får ni gissa vart jag menar helt enkelt.
 
Har alltså inte så mycket roligt att berätta om tiden som gått eftersom jag jobbat större delen av tiden. I och med att det blivit så mycket jobb har jag inte hunnit vara i solen något så är ju vit som jag vet inte vad. En solresa på det skulle inte sitta fel alls, till något härligt varmt land..mmmMMmm..ja tack! Det kommer ju dock inte hända men jag hoppas på en solig och fin semestervecka här hemma i Sverige istället med mycket sol, det duger det med.


Kommentarer
Josefine

Jag kmr iaf inte åka ifrån höla när du kmr :D Så mig kan du allt leka med om det duger :D

Svar: Braa jossie! Någon som är kvar! :D
stockholmsliv.blogg.se

2013-07-11 @ 16:41:23
Millie

Bra Aner! Önskar jag också orkade hålla på med sånt där

Svar: Det orkar du! Speciellt den här varianten, men skulle tipsa om att göra det i höst typ, inte nu på sommaren.
stockholmsliv.blogg.se

2013-07-11 @ 18:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0