Onsdagslyx, torsdagslyx och lite fredagslyx!

I onsdags kom äntligen Fillan till mig! Min finafina vän! Jag var ledig hela dagen och passade på att göra lite annat under dagen innan hon kom, som att gå ner och krama och gratta Sara lite som fyllde år och gå en ganska lång promenad helt i onödan..det var så att jag skulle gå hem till Niklas morbror och hämta ett sl kort som han skulle ha lämnat till oss i brevlådan. Jag började gå och hann komma ganska långt..eller ja..ja var i princip framme så ringer Niklas och säger att morbror Robert har glömt att lägga ut kortet. Jag blev väl sådäär glad över det när jag fick veta det och hade gått helt i onödan. Det var bara att vända på klacken och se det som att jag i alla fall fick mig dagens motion.
 
Sen åkte jag in och mötte fillis och gud vad kul det var att träffa henne igen! Vi har haft det så kul! Vi har pratat ikapp allt vi har missat, myst, shoppat julklappar (och lite till mig själv), kollat bio, ätit god mat och Fillan fick sig en heldag med riktig spa behandling vilket verkade hur skönt som helst. Medans hon blev ompysslad och hade det så gött hjälpte jag Sara att "flytt"städa. Hon har hyrt ut lghn till några medans hon är iväg. Som tack bjöd hon på lunch och jag drack min första julmust för i år! Viktigt att veta jag vet, men julkänslorna kommer krypandes mer och mer och julmusten satte igång dom. Man hinner mycket på en dag om man bara vill.
 
Jag hade sådan lyx att jag fick ha Fillan här i tre dagar, eller ja en en och en halv kan man nog räkna det som med kvällar och mornar, men det var super kul! Hon åkte hem fredag morgon när jag gick till jobbet så det var ju passande på det viset även fast jag gärna hade velat haft kvar henne mycket längre!
 
Fredagen avslutades med att när jag kom hem från jobbet hade älskling lagat finmiddag åt mig! Perfekt start på min lediga helg.
 
 
 
 
Suddig bild men jag och Fillan åt froozen youghurt och åå så gott, man kan ju ha typ vad man vill på!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0