Nedräkning påbörjad

Har nu påbörjat mina sista arbetsdagar innan jag får gå på långledighet över jul! Endast 4 dagar kvar, idag räknas inte då den snart är slut. Det ska bli så skönt, men är redan lite stressad över hur jag ska kunna klämma in allt och träffa alla jag vill hinna träffa under ledigheten. Men det löser sig alltid på något sätt.
 
Jag var på en väldigt kort och intensiv tur till krhamn onsdag-torsdag för att tyvärr gå på begravning. Aldrig kul, men det var fint! Sen direkt efter det åkte jag hem till Stockholm igen och fyy vilket dåligt väder det var att åka i! Först och främst var det längesen jag körde bil överhuvudtaget, det blir inte av här, och sen var det sämsta vädret Ever! Kolsvart och spöregn hela vägen typ så jag åkte typ snigelfart så jag skulle komma fram överhuvudtaget. Det tog lite längre tid kan man säga..

Nu är man gräsänka några dagar också vilket jag tycker är så tråkigt! Jag blir så rastlös av att vara själv under en längre tid, men jag går tänka att det Bara är några dagar och sen kommer jag få träffa alla mina nära och kära! 

Just nu har jag gosat ner mig under min sköna varma filt och kollar på Harry Potter som går på tv och har inte tänkt att anstränga mig så väldigt mycket mer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0