Julklappshandling

Nu äntligen har jag kommit igång med julklappsinhandlingen lite mer ordentligt. Är långt ifrån klar men det är iallafall en början. Så det har min dag gått åt till i princip, det tar längre tid än vad man tror att gå runt och kolla på allt som finns men det är santidigt rätt rogivande kan jag tycka.

Jag började faktiskt dagen med ris á la Malta, kanske inget man brukar börja dagen med men jag var så sugen och det var precis lika gott som jag kom ihåg det! Jag kollade faktiskt också på julkalendern, var tvungen att se om den var ngt att ha i år..om det kan slå Greveholm?! Den var ändå helt okej tycker jag. Haha här sitter Anna 20 år och recenserar julkalendern, men vet ni vad det står jag för! Det hör till på något sätt för att få den där lilla extra julkänslan.

Nu blir det sängen så man tar sig upp för jobb imorgon igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0