IKEA

Lördagen bestod av en promenad bort till Ikea för mig och Niklas. Jag hade en idé om hur jag skulle få fram min fina ljuslykta som jag fick av mina goa vänner i present när jag fyllde år och jag kände att jag var tvungen att prova den. Det jag behöve för min idé var ett bord och ett tyg. Jag hittade ett perfekt bord och ett perfekt tyg i rätt längd och allt så det var bara att slå till..
 
 
 
..och så blev restultatet! Rätt nöjd om jag får säga det själv. Orvar tyckte också att det var lite för intressant med något nytt som hänger ner som man kanske kan hänga lite i..ehm..får se hur länge den får vara ifred.
 
Till kvällen lyxade jag och Niklas till det med filmhyrning och hemmagjord pizza. Det är underskattat tycker jag..varför gör man inte det oftare? Det är ju egentligen mycket godare än köp-pizza eftersom du kan ha på vad du vill och forma din egen pizza..då kan det ju inte bli dåligt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0