Grönt, vitt, grönt

Hej på er alla mina små kycklingar! Nu kanske nu i undrar vad jag har haft för mig dom senaste dagarna och jag kan meddela att det inte är så mkt speciellt! Jobbat, ätit, sovit i princip. 
 
I och med min heltid som har börjat nu blir det lite längre jobbtider vissa dagar eftersom jag nu öppnar några dagar i veckan också. Det är något jag har oroat mig över väldigt mycket förut när jag har behövt göra det någon enstaka gång men nu när jag gjorde det i helgen för första gången som heltidare var jag inte alls nervös, det var riktigt skönt! Så nu flyter det på bra och varför oroa sig i onödan egentligen..det är något jag är föör bra på..att oroa mig för saker alltså. Det är något jag får bättra mig på.
 
 Idag har jag varit ledig och dagen har bestått av lite tvättande och städning men också bara lite skön egentid då jag inte gjort någonting i princip..väldigt skönt, det rekommenderar jag er att göra ibland. Jag har suttit vid datorn och kollat runt och försökt klura ut vad jag ska köpa som sista julklappar och målat naglarna för en gångs skull, det händer inte så ofta. Det är dels för att herrn här hemma tycker det luktar så äckligt eller stark eller vad det nu är, så då får man passa på när han inte är hemma helt enkelt! 
 
Så det har jag gjort idag och ikväll ska vi gå och se den nya hobbit filmen. Får hoppas den är något att lägga tid på men det borde den vara, den första var iaf bra. 
 
Jag kan inte fatta att det snart är jul på tal om julklappar och allt. Vart har tiden tagit vägen och när blev det vinter?! Eller ja..nu är ju vintern typ borta här i Stockholm. Det blev inga decimeter snö här inte när Sven var i farten. Hoppas bara att det faller lite vitt till ju nu så är jag nöjd!
 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0