Ekerö

Nu förstår ni har jag nog växt lite i mig själv, byggt på mitt självförtroende! För igår skulle jag åka och lämna Orvar på ett kattpensionat där han ska vara över jul, det var bara det att det här kattpensionatet ligger på Ekerö så jag var alltså tvungen att åka ända dit med honom..själv..i bilen. Jag har aldrig kört "i Stockholm", nu körde jag ju inte in in i själva Stockholm men ändå! Men det gick jättebra! Det var bara en gång när jag trodde jag hade kört fel och fick lite panik, men som jag inte hade så det var bara att fortsätta. Är faktiskt lite stolt över mig själv som klarade det.

Idag är det sista jobbdagen innan jag får ta julledigt vilket är väldigt efterlängtat!! Och idag är det tomteluva på jobbet som gäller, självklart när det är självaste julafton och allt!

GOD JUL på er allihopa! Jag hoppas att ni får en bra jul med mycket mys och skratt och god mat!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0