Det kommer gå bra..

Igår måndag var min första jobbdag som heltidare! I söndags var jag nervös innan jag la mig för att jag nu går upp som det officiellt även fast jag har jobbat mer än heltid förut så jag vet inte vad jag var så nervös över! Men det har iaf varit precis som vanligt. Inga förändringar direkt eftersom jag typ jobbat heltid förut som sagt. Det var till och med riktigt kul att jobba igår så det här kommer gå bra som överskriften säger. Det blir kul att ta lite mer ansvar än vad jag har gjort tidigare och jag har även massa nya kollegor som blivit anställda nu när Sara och Pillan åkte vilket är nytt, kul och spännande det med. När man pratar om trollen så kom faktiskt Pillan och Sara förbi jobbet och sa ett sista hej då också och jag fick krama om dom ordentligt och förstod då att dom faktiskt åker nu..men med allt nytt som väntar så kommer den här månaden bara svischa förbi med jul och nyår och allt som väntar!
 
Jag tycker det är lite pressande med jul i år..speciellt julklappar. Det har jag kännt av att det är svårare att köpa julklappar till famlijen när man inte har träffat dom på så länge och inte träffar dom lika ofta nu för tiden. För förut kunde man ändå snappa upp lite då och då vad dom behövde och ville ha, men i år har jag ingen aning så det blir spännande. Jag får helt enkelt använda min fantasi för en gångs skull som inte är den bästa kan jag meddela. Sen tycker jag inte att presenterna är det viktigaste utan det jag tycker ska bli mysigt är att träffa alla!
 
Det har gått så fort det här året! Här sitter jag och pratar om jul redan fast det känns som 2013 började nyss..herregud jag vet inte vart året har tagit vägen. Ändå har jag hunnit göra rätt så mycket under året och det kanske är just därför det har gått så fort också..det har varit så mycket nytt och spännande.
 
Nej nu ska jag försöka att inte tänka förbi december månad också som jag egentligen redan har gjort, utan ta tillvara på tiden som är här och nu!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0