Tillslut så..

Nu äntligen har Niklas fått hoppa fallskärm! Jag berättade det nog för ett tag sen att vi var iväg för att Niklas skulle hoppa fallskärm men att det då inte blev av på grund av vädret. Idag gick det och vädret höll sig i schack! Det var dock lite osäkert när vi skulle åka dit för det skulle komma in någon front men dom visste inte när, så det var lite på chansning som vi åkte dit igen.
 
Vi kom en och en halv timme tidigare än vad den aktuella tiden egentligen var men det gjorde inget för på grund av att folk hade ställt in så fick Niklas hoppa tidigare. Han var ändå rätt lugn inför hoppet måste jag säga. Han sa det att han var nästan mest pirrig när själva planet kom och skulle hämta upp dom.
 
Där satt jag på en liten bänk och såg dom flyga högre och högre upp. Det var nästan lite svårt att se dom när dom väl var uppe på höjd som var 4 kilometer upp om jag inte minns fel. Och vi ska inte tala om när dom väl hoppade, det enda man såg var små prickar som föll ut från planet. Försökte ta kort på det men det gick inge vidare..
 
Ner kom en väldigt glad Niklas i alla fall och han har absolut fått mersmak på det. Han försökte även övertala mig att hoppa men njae..om och när jag väl ska hoppa vill jag allt ha någon dag att förbereda mig på.
 
 
På  väg med en taggad Niklas bredvid mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På väg bort mot flygplanet!
 
Ser ni dom små prickarna. Där hade dom ändå fallit en bra bit så dom bärjade komma "nära".
 
 
 
Det är Niklas som kommer här närmast längst till vänster.
 
 
 
 
 
 
 
Glad kille!!


Kommentarer
mamma Nettan

Vilken lyckad dag och fin present! Jag har aldrig sett Niklas så glad förut..inget att ta miste på..det var den bästa 20års presenten !!!

Svar: Ja den blev väldigt bra, bättre än förväntan till och med!
stockholmsliv.blogg.se

2013-08-31 @ 10:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0