Lite bilder från förra veckan

Dålig bild men köpte lite nya ringar innan jag åkte till Kristinehamn.
 
Passade på att träffa mormor och morfar när jag hade lite tid över..eller lite och lite..jag var visst där i 6 timmar! Men det var mysigt och skönt att inte behöva stressa iväg någon annanstans.
 
Hittade gamla bilder hemma hos mormor och morfar.
 
Sen blev det firande av denna lilla goding som fyllde hela två år!
 
Godingen fick ett bollhav!! Bollhav, vem skulle inte vilja haft det när man var liten. Jag vet att jag skulle! Han bodde i det resten av kvällen!
 
Sen var det såklart stugmys och ååå vad det var behövligt! Har saknat stugan som sjutton!
 
 
 
Det är något särskilt med egenodlade äpplen. Dessutom kan jag som är äppelallergiker till och med äta dom.
 
Jag hann även med lite Fillanmys med otroligt god glass från Oliveriet. MmMmMmMm säger jag bara!
 
När jag kom hem igen blev jag sjuk som jag nog skrivit och lyckades smitta Niklas också så snäll som jag är. Detta är någon slags häxbrygd som tydligen ska hjälpa till så han blir frisk snabbare. Jag var tvungen att smaka på det igår och det var faktiskt helt okej! Hoppas det hjälper också.
 
 
 


Kommentarer
mamma Nettan

...ja det är jag igen! ...
Känner att jag blir så glad av alla fina foton, du är duktig att fånga situationer och ta bra bilder!!
Vad mycket du hann med på några dagar..så lyckat.
Den där häxbrygden såg både läcker och spännande ut! Ska testa om den biter på mig som också har kroknat.
Ser fram emot fler "glimtar". ;-)

Svar: Tack mamma!! Man får ju ligga i så man hinner med allt man har tänkt. Gör det, jag hoppas den hjälpte!
stockholmsliv.blogg.se

2013-08-31 @ 11:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0