Hipp Hurra!

Hipp hipp hurra hurra idag är det inte vilken dag som helst utan det är min allra bästa omstänksammaste, finaste, barndomsvän Lindas 20 års dag!!

 

Herregud vi har kännt varandra i evigheter, ända sedan vi var 5 år..5 år!!!! Vi har gått i samma klass genom alla år och det har kännts så tryggt att alltid haft dig vid min sida vid alla glada, sorgsna, konstiga, spännande, omtumlande tillfällen. Nu är avståndet lite längre mellan oss, men vad gör det! Känns fortfarande som att vi skulle kunna springa hem till varandra på 5 min.  Vad vore mitt liv utan Linda i mitt liv… jo det ska jag tala om för er...det skulle absolut inte se likadant ut och hade inte varit lika roligt och jag är mycket nöjd med hur mitt liv har varit och har blivit med denna fina vän vid min sida. Alla skulle ha haft en Linda i sitt liv.

 

Jag hoppas du får en oförglömlig födelsedag på allra bästa sätt!

 

Jag har oändligt många bilder på oss två som har tagits genom alla år, men här kommer några utvalda från åren som gått.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GRATTIS!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0