Helgkul

Oooooh vad kul det ska bli att få åka hem imorgon och träffa alla mina godingar! Nu gäller det bara att packa iordning lite inför helgen. Inte för att jag behöver ha med mig världens packning för två dagar men det tar väl sin lilla tid att välja vad jag ska ha på mig imorgon om jag känner mig själv rätt. Det brukar oftast sluta med att jag har med mig alldeles för många ombyten för att jag inte kan bestämma mig för vad jag egentligen vill ha och det blir bara onödigt tungt att dra på fram och tillbaka...jag vet..jag har provat ett flertal gånger!
 
Varför blir man alltid trött på sina kläder, man har ju rätt mycket när man väl kollar igenom allt men ändå känns det som man inte äger något. Jag råkade gå in lite på hm förut på min lunchrast och hittade en jääääättefin klännig..jag provade den och allt..men sen tänkte jag att nej anna, hold your horses! Och så gjorde jag det, jag köpte den alltså inte. Lite stolt blir jag när jag klarar att gå ut utan att köpa något fast att den här klänningen egentligen var perfekt! Klapp på axeln får jag idag.
 
Nu blir det att rota igenom garderoben och se om jag kan hitta något festligt!
 
Pusshej!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0