Allt är tyst och stilla

Åh nu ligger jag här i stugan, allt är tyst och stilla. Den enda jag hör är klockan som tickar ute i vardagsrummet. Tystheten lägger sig allt mer runt omkring mig samtidigt som värmen sakta men säkert fyller min kropp under det tjocka härliga duntäcket. Jag hör hur pappa vänder blad i den bok han läser från det andra rummet och det fyller mig med lugn och allt känns bra, allt känns rätt. Det känns som att jag är liten på nytt och inget har förändrats under de gångna åren.

Med det vill jag säga att jag nu är i Kristinehamn under några dagar och ska fira min underbara brorson som fyller hela 2 år imorgon!

Och med det säger jag godnatt från en tyst men väldigt efterlängtad stuga!



Kommentarer
mamma Nettan

Vad härligt att kunna följa dej på bloggen! visst ju inte att du hade en...vilken miss!
Va gott att du kände stugmyset! Ja allt finns ju kvar även om du klippt navelsträngen nu :)
...och så är det väldigt bra att du kommer hem till Kristinehamn ibland och ser till att vi träffs allihop över en bit mat!!

Svar: Ja men visst! Det är inte lätt att hålla reda på allt! Ja stugan är lite som en fristad där man verkligen kan slappna av och det gillar jag. Ja men det är självklart, skulle önska att det blev mer än vad det blir nu!
stockholmsliv.blogg.se

2013-08-21 @ 13:06:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0