Tjena tjeenaa

Idag har min dag bestått av att börja med den otroligt roliga flyttstädningen som måste göras, men har även hunnit med att träffa jossan nu på kvällskvisten.
 
Städningen höll jag på med i ca 5 timmar och då hann jag ändå inte jättemycket på den tiden, men man måste ju göra allt så noga så det tar ju sån jäkla lång tid. Man kan nog säga att jag har gjort en fjärdedel av lägenheten, om ens det, så jag ska nog gå dit imorgon efter jobbet igen och fortsätta lite. Jag städar själv eftersom niklas åkte upp med ett till lass med grejer plus lilla Orvar till Stockholm idag. Stackars kisse, jätterädd för den stora brummande bilen! Han vande sig iallafall tillslut verkade det som och dom kom fram och han vande sig riktigt fort och började redan mucka med grannkatten (Gustav som vi kallar honom) genom att köra arga leken som Niklas beskrev det, så det här kommer gå bra med andra ord!
 
Som avslutning träffade jag min fina vän jossan som sagt. Jag får passa på nu när jag väl är hemma. Vi köpte lite onyttigheter som är ganska standard för oss två..iaf jag kände för sourcream and onion chips som va väldigt längesen jag åt nu. Förväntansfull som jag är river jag upp påsen och stoppar in första chipset i munnen och tuggar på..ingen smak..jag började fundera på om det var jag som inte kom ihåg hur dom smakade, men nej då dom hade ju glömt och krydda dom jäkla chipsen..känn besvikelsen!!
 
Ja ja nog om det. Det har iaf varit en bra dag och kväll!


Kommentarer
Louise

Jag lider med dig, flyttstädning är något av det tråkigaste man kan göra! ;)

2013-04-27 @ 12:10:12
URL: http://www.loaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0