Stockholmsbo

Nu kan jag faktiskt kalla mig för stockholmsbo! Nu idag har jag flyttat upp på riktigt. Jag förstår nog inte riktigt vad som har hänt än, allt har gått så otroligt fort. Men nu är vi här och har börjat få iordning lite i allt kaos, organiserat kaos kanske man kan kalla det att det är nu..men det går framåt sakta men säkert.
 
Imorse hade iaf jag och linda tänkt komma iväg i hyfsad tid som alltså var vid 10 halv 11.. men nej då, det brukar inte bli som man tänkt. Det var däckbyten som behövdes göras i sista sekund och sen att packa hela bussen tog ju inte en halvtimme som vi hade tänkt precis utan snarare 1,5 timme eller något sånt. Man tänker inte på alla småsaker som ska med också, vid första flytturen tog vi med alla stora grejer och så kändes det som att vi hade fått med allt..men neej det var ett helt lass kvar med grejer och det tar sin tid att åka upp och ner i hissen, och ja jag åker hiss för bor på 4:e våningen med vääldigt många trappor, och hämta lite grejer i taget. Vi kom iaf iväg tillslut och då gick det smidigt och det var inget som krånglade.
 
Nu sitter jag här men min underbara pojkvän i soffan och andas in stockholmsluften och bara känner in allt efter uppackande och handlande som pågått hela kvällen
 
Jag kan inte tacka Linda tillräckligt för att hon var så underbar och hjälpte mig att köra upp allt i en bil som hon aldrig kört förut till ett ställe hon aldrig varit på förut och sen åka hem med bilen igen. Jag är glad att jag har så fina vänner som ställer upp i vått och torrt.
 
Goaste Linda
Påväg mot stockholm
Orvar var så glad att få träffa sin älskade möbel igen så att han låg och kramade den, så sööt!
.


Kommentarer
ElinPelin

Bilder bilder vill jag se, kul att läsa om hur du har det!!!!!! :D

2013-04-30 @ 21:47:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0