Näst sista jobbdagen

Idag var första gången som jag jobbade på typ en och en halv vecka eller något sånt så jag var typ nervös för att jobba när jag skulle iväg imorse..då är det längesen man jobbade när man börjar känna så. Roligt var det iaf att få jobba av sig lite.
 
Inte nog med att det var längesen jag jobbade nu.. det var också min näst sista dag här på teamsportia i kristinehamn! Hjälp vad tiden har gått fort. Jag har ändå jobbat där sen november 2011, så i typ ett och ett halvt år redan. Lite sorgligt faktiskt, fast samtidigt spännande! Men det är ju inte så att jag lämnar teamsportia för gott precis då jag börjar jobba där fast i stockholm nästa helg, så jag blir inte så långledig från jobbet. Även fast det är samma butik ska det bli spännande att se hur dom jobbar och gör saker och förhoppningsvis få med mig nya erfarenheter därifrån. Jag ser fram emot att jobba med personalen som är där också, dom verkar hur mysiga och snälla som helst och varje gång jag har varit där och pratat med dom har jag gått därifrån och varit så glad i hela kroppen, så det här ska bli roligt.
 
Det händer mycket nu med flytt och nytt jobb och allt och när det händer mycket nytt för mig är jag ganska duktig på att göra just så som bilden säger. Varför hålla på och fjanta och tänka så. Jag har tänkt att jag istället ska börja tänka att allt löser sig på något sätt. Hakuuna matata som pumba hade sagt. Mycket vis gris det där! Den här gången känner jag mig däremot otroligt lugn i kropp och själ och det ska bara bli kul, jag ser inga hinder utan jag ser möjligheterna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0