Krångligt

Jahapp då var man med blogg då och inte var det lätt! Jisses jag förstår mig inte på hur man ska få till den så där fint som all har. Fattar ingenting med alla siffror och krumelurer, tror jag får sätta någon expert på det där. Men iallfall så har jag tänkt som så att nu när jag ska flytta till Stockholm tänkte jag skaffa en blogg så ni kan följa mig under tidens gång i den nya staden och mitt liv där. Det är inte alls långt kvar nu då vi flyttar på torsdag och vi har väl börjat småpacka men vi är långt ifrån klara så imorgon väntar en låång dag med endast packande i princip. Jag har inte fattat att vi ska flytta än tror jag eftersom jag är så lugn än, lilla jag brukar inte vara så här lugn inför något sånt här annars..men det blir bra..bara att ta en sak i taget. Det är inget som kommer försvinna bara för att man kollar sig runt lite i vårt avlånga land. Det är ju inte slutet precis utan snarare tvärtom..det är bara början!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0