Galet

Nu mina vänner är det så att jag har jobbat sista dagen här i Kristinehamn!! Det känns lite märkligt..men samtidigt bra, och det slutade med en bra och rolig helg så jag är nöjd med avslutningen på det hela! Nu...dags för nya upplevelser..äventyr eller vad man nu ska kalla det.
 
Jag har även passat på att träffa min underbara vän fillan och prata lite om helgen som kommer då hon och hennes sambo kommer upp till oss som kommer bli jätterooligt med allt vi ska hitta på! så jag behöver som tur är inte vänta så länge på att få träffa henne igen! Jag passade också på att kolla på deras nya utemöbler som dom köpt och dom är såå fina. Skulle lätt vilja ha sådana jag med (lite avundsjuk), men nu har jag och Niklas redan köpt nya utemöbler så jag får allt hålla mig ett tag.
 
Annars idag har jag gjort iordning vår buss som ska ta mig och min vän linda upp till stockholm imorgon med ett förhoppningsvis sista flyttlass. Hon är guld värd som ställer upp och vill hjälpa mig när min familj bara ska jobba hela tiden. Vi får oss iaf en liten roadtrip tillsammans vilket kommer bli kul!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0