Flyttdag

Äntligen var det dags för självaste flyttdagen! Vi började redan igår och bar ner några av dom största sakerna som förövrigt är grymt tunga men som tur är fick vi hjälp av Niklas kompis Robin som hade hämtats upp ngn timme tidigare. Nu tror ni säkert att jag stod på en stol och pekade och domderade med dom stackars pojkarna och sa vad dom skulle göra, meen jag gjorde faktiskt massa andra viktiga saker som att packa ner allt i kartonger som inte var det än osv. Dock blev det lite jobbigt när vi väl hade skruvat isär och plockat ner soffan och sängen osv när vi sen skulle sova. Vi hade som tur en luftmadrass som kom väl till användning, det var bara det att jag vaknade mitt i natten och märkte att jag visst låg på golvet..hm..så bra var den. Men men vi vaknade lite trötta och sega allihopa med tanke på att vi höll på rätt så sent igår kväll med allt packande, men vi gick upp och började lasta in så mycket som gick och vi tryckte verkligen in så mycket som gick ordagrant (som kanske syns på bilden). Blev lite småsaker kvar men är faktiskt riktigt imponerad av att killarna lyckades pussla ihop det så bra som dom faktiskt gjorde.
 
Vi åkte iaf upp till stockholm och började packa in alla saker och det gick väldigt fort om man jämför med när vi packade in allt i bilen. Vi glömde dessvärre lite skruvar och lite sånt viktigt som hade behövts (såklart!) för att sätta ihop sängar och lite annat så det får allt vänta någon dag. Annars har vi iaf fått in allt och börjar få lite ordning på vårt nya hem, lite småfix och så som behöver göras men jag tror det här kommer bli riktigt bra..eller jag tror inte, jag vet!
 
Nu är jag hemma igen och ska göra mitt sista jobbpass nu i helgen, så får bo med min lilla mammi och pappi som på den gamla goda tiden. Natti natti på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0